Estockholmo

Nu sitter jag i solna, ganska nyvaken - japp jag veet att jag ä en sjusovare, but I like it. Ante tycker att det är skitkul att jag sover länge, själv kliver han upp typ 7 för att han börjar jobba 10, whatta fuck lixom?
När han åkte hemifrån så sa han nåt i stil med att det blir bra taajming när vi ses igen; han har precis kommit hem från jobbet, och jag kliver samtidigt upp ur sängen. Det innebär att klockan skulle vara strax efter 5.
Näedu gosse, riktigt så illa är det inte med mig.

HAHA den här bilden passar väl fru isbjörn?

 

Planerna för idag är iallafall att försöka få tag i Kajsa för att möta upp henne. Vore så himla trevligt i och med att det var typ 6 månader sen vi sågs. Usch & fy för det. 
Just det,,  fick ett samtal igår från en ensam liten sate hemifrån söderhamn - Emma Sahlin - som undrade vad jag hade för planer för ikväll. Nothing special sa jag och VIPS så sitter hon senare ikväll på tåget till hufvudstaden för lite paartey ikväll för att sen åka hem igen på söndagen. Yeeeha för spontaniteten bruuudar, eller hur?! Det blir nog asbra tror jag.

Godmorgon godmiddag godkväll tills vi hörs igen.


Kommentarer
Postat av: Guess who...

Spontanitet FTW!

2010-01-30 @ 13:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0