Vart ska jag börja? Vi kör torsdag.

Oj vad det har hänt saker i helgen/slutet av veckan. Nästa läskigt att den inte är slut än. Jag tror jag delar upp detta i två inlägg så det inte blir alltför mycket i samma.

Torsdagen började i skolan och fortsatte sedan med Carro för ett glas vin på brända bocken. Ni vet ju alla hur det slutade. Men i en något mer ingående version så drack vi ett glas på bocken, men till vår stora förvåning så stängde de klockan 22 den kvällen så vi hade lixom inget annat val (hrmm) än att gå vidare till Heartbreak för quiz. Där träffade vi söderhamnarna Frida Palm, Thomas Östrand och Henrik Modd - oerhört erfarna quizare vad jag förstått det som :) Där blev alltså det där glaset vin till en större mängd vätska. Kvällen innehöll dans, tävlingar, skratt och trevligt umgänge. Tack för en otroligt rolig kväll min nya fina vän Carolina Kaustinen.


Vissa har man det med, andra inte...

Kommentarer
Postat av: SaraL

Mysigt det ser ut :) där skulle man ha varit med

2010-02-21 @ 22:15:17
URL: http://srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0