Solhälsningar



Yoga betyder förening av kropp, tanke och själ, och betecknar en samling andliga och kroppsliga tekniker som troligtvis har sitt ursprung i Indusdalen för 3500–2500 år sedan.

Idag har vi haft avslappning och yoga som tema i skolan. På förmiddagen diskuterades stresshantering och efter lunch körde vi några avslappningspass samt yoga. Vi började direkt efter maten med en 29 minuter lång avslappning. Jag tror jag försvann efter 10 där någongång...

Kul att så många var in igår förresten! Eller ja, kul? Jag vet ju inte riktigt själv hur jag står i den här bloggfrågan, som en person som känner mig väldigt väl sa: "Trodde du sa att du ALDRIG skulle skaffa blogg". Neej, det skulle jag faktiskt inte. Men allt blir inte som man tänkt sig, många saker som jag skulle eller inte skulle göra, men tyvärr på vissa saker och tur på andra så kan livet förändras hastigt och lustigt när man minst anar det.

Kommentarer
Postat av: Sten

ojdå

2010-02-03 @ 17:43:41
Postat av: SaraL

åh, avslappning i skolan - vill också!

2010-02-03 @ 17:46:33
URL: http://srlndn.wordpress.com
Postat av: Sofie

Ja man är inte lite avis på din utbildning... ska jag skola om mig kanske! Bli duktig på slalom, hoppa över plintar och gud vet allt! Yoga på lektionstid dessutom. Lovely... Den är tjejen på bilden btw - det är jag om två år :D Hee hee... hee. Inte? Jolå, du med! Kram på dig fisunge. Ps: Jag ska köpa en tshirt till dig som det står "I LOVE MY BLOG" på. Haha

2010-02-03 @ 20:57:29
Postat av: Carro

hahaha, jag ska köpa en tröja där det står "Die blog die" på :)



Ja det förstår att du är. Mycket bra dag va det idag. Och alla andra dagar för den delen med :)

2010-02-03 @ 21:06:43
Postat av: Anonym

... med undertexten "it destroys my life"

2010-02-03 @ 22:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0