Och sen så kommer lördag!

Med en massa nya spännande händelser. Nej, faktiskt inte. Lördagen innehöll ingen duschfest och alla var sjukt trötta och slitna (faktiskt inte bakis), men...trötta. I vilket fall drog grabbarna iväg och spelade badminton på morgonen, själv la jag mig bekvämt i Pruttons soffa och somnade som en stock. Tog sen mitt tunga arsel hemåt igen där jag stannade inne tills sofie kom och hämtade mig. Klockan blev framåt 22 innan vi ens var på förfesten. 45 minuter hann vi fixa lite innan taxin hämtade oss och körde oss till Heartbreak. Vi kände att vi ville sitta ute och snacka ett tag innan allt folk kom och det blev fullt ös.

Fullt ös blev det, sjukt mycket folk för att vara helgen innan lön! Blev ingen efterfest så inga skandaler utspelade sig (så vitt jag vet). Precis innan taxin kom började Ante skämta om att ta gammeldagsa kort, typ när kvinnan står bakom mannen och håller en hand på axeln ni vet. Sagt och gjort, vi har gjort våra egna versioner.
Bildserie följer...











Tack för en otroligt rolig helg grabbar!

Kommentarer
Postat av: Fröken Backer

Fasen att man missade det där då. Oj oj oj..

2010-02-23 @ 02:54:14
Postat av: Sofie

Ja du var saknad ska du veta, fröken Vacker! :*

2010-02-23 @ 13:44:50
URL: http://smagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0