Jag, musiken och en pensel

Tillbaka i Gävle igen efter en mysig helg i Sandarne. Ett eller flera kilo tyngre (hur fasen kan det hända på 3 dar??!!) känns det ganska bra att vara tillbaka i fattigmanshus. Nu ska jag börja måla min säng och allt annat av trä som kommer i min väg. Blir till att slagga i soffan inatt. Musiken går på hög volym och jag känner mig grymt taggad. Hoppas det håller i sig mer än 10 min...bäst jag sätter fart så det inte går över innan jag ens börjat!

Såhär mycket hann jag i fredags :)


Kommentarer
Postat av: SaraL

men titta, det blev ju jättebra :) hoppas att tyget vi köpte passar. har du testat?

2010-02-08 @ 19:20:37
URL: http://srlndn.wordpress.com
Postat av: Sofie

Du är så duktig och det blir så fint. Men den där tröjan tänker jag fan sno ;)

2010-02-08 @ 19:46:52
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sara: jag har inte testat än. Men jag har snott med mig mammas symaskin så imorrn åker det nog upp :)



Sofie: dä gör du intä!

2010-02-09 @ 00:03:21
Postat av: Lena Sjögren

Men Gumman vad du är duktig. Måste komma ner o se hur ni har det både du och Sofie. Madrassen ser lite liten ut tycker jag, men den kanske skall skäras till:) Hoppas allt är bra med er tjejer. Va till pappa o grattade honom när han fyllde. Go mat o dricka som vanligt. Vi hörde din skiva Sofie. Jag måste få köpa en sån av dej. Du sjunger ju som en idol. Det kunde lika gärna vara nån kändis från Amerika. Fantastiskt bra Sofie!!!! Sköt om er flickor. Ha det bra så hörs vi snart. Puss o kram Lena

2010-02-09 @ 19:02:54
Postat av: Carro

Jaa, kom och hälsa på så ska jag göra snabbkaffe åt dig :) Kanske slår till stort med att baka också! Saknar dig! Puss o Kram!

2010-02-09 @ 19:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0