Me and my baby and my cadillac

 
Igår blev jag ivägtvingad utan mina vänner och chefer att åka gokart. Jag satt hemma i stillheten och åt tacos med mina sambos och vi tänkte kolla på en film. Jag fick ett samtal av Johan (bredvid mig på kortet) där han frågade om jag skulle med och åka. Njaa, sa jag, vi har ju kvalitetstid här hemma. "Okej, jag hämtar dig 5 över".
Jahapp. Men attans så kul det va! Några blåmärken och en ömmande kropp senare gick jag in på en tredjeplats. JA, vi va fler än tre. Vi va faktiskt sex.

Johan Nyström är det till höger på korten. Han är från Skellefteå, så honom tycker jag om jättemycket. Han är nästan i klass med mina sjuttioelva släktingar, och då kan ni ju tänka er hur mycket jag gillar honom! Ett minus är att han inte är så insatt i hockeyn. Han får godkänt ändå...


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej! Bra kört, du brås nog på mamma. hon ska alltid ligga först när vi är ute och cyklar. Beträffande hockeyn kan jag meddela att vi leder serien!

2010-12-15 @ 20:45:16
Postat av: Lillan

Hej pappsen, välkommen in i spelet. Första kommentaren på bloggen vad jag vet? Kommer du ihåg sist vi åkte gokart, då va jag inget ess direkt! haha. Beträffande hockeyn kan jag meddela att vi är bäst!! 4 segrar i rad innan uppehållet bådar gott :)

2010-12-15 @ 22:07:16
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, jag kommer ihåg! "Vart tog den lillae Broälejn vägen?" undrade storasyster bakom tjockhjälma sist vi körde. Vart hon tog vägen? Jo, hon körde AV vägen. Man såg bara ett rökmoln som ledde in i skogsdungen utanför banan! Sen var du riktigt sur hela dagen. Hahaha ;*

2010-12-16 @ 14:57:58
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: lillasyster

HAHAHA, åh herregud. Sur(go)karten. Rätt in i skoga ba! Tryck på gasen föfan! Haha.

2010-12-16 @ 15:01:00
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0