Såhär dan före..

..har jag inte uträttat mycket. Jag & min snart-sprängs-hon-tamefan-syster har städat och donat här hemma. Nu har vi en välförtjänt paus. Hon sitter och kollar lite på sin dator och jag här vid mammas&pappas. Igår träffade jag på ursöta trion: Linda, Jessica & Sara ute på Valbo. Dom tyckte jag skulle updatera mer, så seriöst tjejer, den här gången ska jag förspöka allt vad jag kan för er skull, och för min. För jag tycker ju att det är kul! Jag gör ju faktiskt det!

Nu är jag som sagt hemma i Sandarne, home sweet home. Dock måste jag erkänna att jag saknar Oslo lite. Jag saknar Elin, och Linus, och "våran" lägenhet. Ja, det saknar jag. Nu ska vi fortsätta städa, sen ska vi griljera skinka. Först måste jag bara slita mig ifrån mitt googlande, men faaaaaasen så svårt det är. Kan ni klandra mig? När jag bad Sofie om tips så sa hon: BURT REYNOLDS! (Googla Burt Reynolds, kolla på bilder eller kolla bild 7 här nedanför - kan det vara den bilden hon hade i tankarna tro?) Har jag berättat att mitt andranamn är Prusiluska? Carro Prusiluskan Sjögren. Undrar vad Sofies andranamn är..

 
   
 
 
Alla bilder är lånade från google

Finn 1 fel. 


 


Kommentarer
Postat av: SaraL

Felet: bild 7

2010-12-23 @ 18:07:57
URL: http://www.srlndn.wordpress.com
Postat av: SaraL

men alltså, herregud vilka hunkar du hittat carro! man sitter ju här och dräglar :D fler hunkar åt folket!

2010-12-23 @ 18:08:51
URL: http://www.srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0