Kul...kul?!

Igår fick jag en kommentar som verkar gå i släkten, fasen till och med familjen, att få höra: "Du kommer vara bra på att föda barn".

Tack?! TACK!!!?

Linus, vad har jag gjort dig? Jag har klippt dig, stoppat om dig när du frysit, skojjat, noppat (vart går gränsen för könshår - Elin?) och myst med dig. VAD har jag gjort för att förtjäna allt detta?

Haha kommer kunna skriva en bok om alla kommentarer Linus så fint lägger ut om mig och Elin. Tur för dig att vi tycker om dig ändå.

  
Mr Perfect himself?


Kommentarer
Postat av: Mr perfect

Meen hallå jag skulle ju också vara bra på å föda barn om jag var tjej! inge fel med det sa jag ju :)

2010-12-16 @ 15:51:40
Postat av: Tott

haha "jag menade det inte som en komplimang"

2010-12-16 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0