Jobba,äta,sova

Så ser min vardag ut nu, och helgen för övrigt. Filippa kom förbi i fredags, slingade håret på henne. Emma kom, vi käkade tacos och gick ut på en kvällspromenad, hem igen för att snacka lite skit och sedan sova. Vaknade, åkte till jobbet, kom hem, svidade om och åkte till Carros 23årsfest. OJ vad skoj det va att träffa alla tjejerna igen, Rougui va hemma från Sthlm och vi har inte setts sedan tunntömningen (alltså innan skolan slutade i Maj). Här är några utav tjejerna från festen, fasen vad alla är fina! Bilder kommer sen, när jag hittar några, min kamera fanns tyvärr inte med. Annars så har jag precis blivit människa igen, därav den dåliga uppdateringen, samt att jag jobbade till 22 igår. På återhörande!

  
 

Tack för en lyckad kväll mina fina pinglor!


Kommentarer
Postat av: ELIN

Hej snygging! Jag är redo för en powerwalk när du är! :) Ledig nåt i veckan? KISSES

2010-08-03 @ 10:39:28
URL: http://bonnyblow.blogg.se/
Postat av: ELIN

12-15 ska jag tatuera mig på torsdag, så då har jag nog ingen lust att promenera mig svettig innan (okej, jag är helt enkelt för lat för att orka gå upp i tid..) Och fredag är helt fullbokad! Damn it. Vi får höras på telen nästa vecka helt enkelt :)

2010-08-03 @ 15:50:51
URL: http://bonnyblow.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad söt du är vännen !

2010-08-06 @ 23:28:23
URL: http://sofiarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0