Eva&Carro-helg

Jag älskade att ha Eva här. Nu har hon åkt min fina prinsessa, och även om inte allt blev som vi tänkt oss så har vi ändå fått spendera tid tillsammans. Förlåt för både det ena och det andra Eva, du vet vad jag syftar på..

Nu ska jag använda bloggen till det syfte jag startade den: att få skriva av mig. Jag som inte skriver dagbok måste få skriva här. Eva ska få ett eget inlägg en annan dag för nu finns det inte så mycket jag vill dela med mig av utav helgen, men en sak som hände i fredags ska jag berätta om senare. Just nu är jag bara väldigt irriterad på människor som inte bryr sig om sina familjer. När någon fyller år kan man väl för faan dyka upp och säga grattis iallafall när man vet hur mycket det betyder för den personen. Om man ändå inte hälsar på mer än högst en gång per år. (!!)

Vill inflika att folk inte ska bry sig så mycket om andra. Låt oss sköta detta själva. Vi är vuxna människor..trodde jag iallafall. Näe men annars mår jag bra. Går delad tur idag så jag har nyss kommit hem, åker tillbaka till jobbet vid 16, sen stannar jag där till 22, så det kommer inte upp något mer idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att ni körde "ghaidadansen".. legendarisk liksom!!

Vi kan köra en reunion sen när vi alla är i staden :)

haft en bra sommar? min sommar har varit underbar och så sommrig ..not!!

HAr typ bara.. jobbat hela jävla skit sommarn!! dags att komma hem nu känner jag :)

krääm på dig ;)

2010-08-09 @ 00:17:28
Postat av: Tessan

Snart blir det Tess&Carro dag! Längtar sååå!! :D <3

2010-08-09 @ 19:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0