En vacker dag i Juni

Solen sken, jag var så bra humör, jag köpte frukost på hemköp och tog med till Boulongern. Jag köpte även 3 st feta nybakade bullar som jag ville bjuda Alex och Sofie på bara för att jag tycker om dom så sjukt mycket. Vi sitter på en filt i solen och har det bra, pratar om livet och om mina planer om att eventuellt åka till Mexico. Konversationen löd till en början ungefär såhär:

Carro: "Åh, det kommer bli hur bra som helst! Då kommer jag lära mig spanska skitbra!"
Alex: "Ja, det blir nog bra det.."
Carro: "Fatta att det kommer vara varmt och sol och jag kommer plugga på distans!"
Alex: "Mmm.."

Sen löd konversationen exakt såhär:
Alex: "Men hur länge tänker du vara borta egentligen?"
Carro: "Ja, men det är ju det som är så himla bra, jag kan vara borta hur länge jag vill!"
Alex: "Men vi vill inte att du ska vara borta alltför länge för i februari kommer du bli moster."

Jag grät i säkert en kvart, sen fick jag fram ett "va?", sen grät jag i en kvart till. Det va en vacker konstig känsla som jag aldrig kännt förut, jag tror inte jag har varit så lycklig nångång i hel mitt liv, på ett sätt som jag som sagt aldrig kännt förut. Jag kan nog fortfarande inte beskriva det, eller fatta det. Men det är sant:
JAG SKA BLI MOSTER



Bara för att Sofie är så vacker på denna bild.
Älskar dig så mycket!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det finns inget bättre än att få bli moster! Underbar känsla som antagligen kommer att sitta i livet ut och under MÅNGA fantastiska stunder! Syrran får sitt andra barn i oktober och det känns som att jag skiter fullständigt i att sommaren snart är slut :)

2010-08-17 @ 11:04:27
Postat av: Cousin Sanna

Du kommer bli den grymmaste mostern ever! Så, vad händer med Mexico? ;)

2010-08-17 @ 11:20:49
Postat av: Tessan

Men guud vad roligt ! :) Du får berätta mer idag. <3

2010-08-17 @ 11:25:24
Postat av: Carro

Sanna: Mexico förvandlades till Norge, samt en USAresa i december. På så vis vet jag att jag är hemma i februari och att jag förhoppningsvis har hunnit tjäna lite pengar tills dess :) Jag kan faktiskt vara den grymmaste mostern, men den grymmaste fastern är iaf du! <3

2010-08-17 @ 11:27:35
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/
Postat av: Jag

Grattis!! Va underbart!! Stooor Kram på dig fina Carro!! ♥

2010-08-17 @ 14:22:30
Postat av: Tjockisen själv :)

Jag älskar dig finaste syster, du kommer bli världens bästa moster =,)

2010-08-18 @ 22:06:26
URL: http://smagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0