Om kvällen då alltså?

Ja, jag skulle ju berätta om kvällen utlovade jag inatt 04:17. Stavade iallafall rätt och skrev inget pinsamt vilket betyder att jag tog det ganska lugnt. Eller? Ja inget att oroa sig för iallafall mamma, jag är hel och ren utan skandaler!

Kvällen började med att min fina Filippa kom till mig och vi gjorde oss i ordning, poppade musik, käka nötter, blandade drinkar, skrattade och så vidare..

..det blev fler drinkar, mer smink, mer skratt, högre musik och även dans innan vi skuttade iväg mot Goya. Väl där så mötte vi först uppe Emma & hennes vän Elina, sedan träffade vi på mitt ex och fina vän Björn som var där med två andra fånar. De hade varit på förfest med några mysiga söderhamnstjejer för att Hanna fyllde år. Grattis Hanna :)

Jag känner att jag är dålig på att formulera mig idag. Lite tung i huvudet, men ingen orkar ändå läsa en massa text, det är bilderna man vill åt, right? Det är ju svårt att få roliga bilder på en tvåmannafest, men här kommer några..bilder iallafall.







Bild 1. Filippa
Bild 2. Jag
Bild 3. Nu börjar det gå vilt till..
Bild 4. Duktiga samariten städar (dammsugar faktiskt oxå)
Bild 5. Suddigt innan utgång. Sista checken - näe vi ser förjävliga ut - Japp då går vi!
Bild 6. Stoppar Filippa i fickan, hon är en sån bra att ha tjej hon :)



Kommentarer
Postat av: Tott

Vilken snygg klänning du hade Carro, du var sjukt snygg i den! Vart har du hittat den? pöss

2010-04-11 @ 22:49:06
Postat av: Knoll

Heej totten! Tack ska du ha :) Det är H&M! Typ 149 kr, värsta billigaste snygga klänningen! Hur mår du? Jag saknar dig ju!

2010-04-11 @ 22:55:07
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/
Postat av: Tess

Snygg klänning bejbi.... å för att inte tala om HÅRET!! Skitsnyggt!! ♥

2010-04-13 @ 10:41:06
URL: http://tessaasman.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack ska du ha tessan :) Mitt lilla flur va ändå inget att spara på så jag kapade :)

2010-04-13 @ 16:22:24
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0