Ljuvliga dagarna fortsätter

Igår va jag alltså hembjuden utav finaste Carro på middag hem till henne. Tanken var att vi skulle skriva på vårat arbete, men vi ligger faktiskt så bra till att vi kunde skippa det. Har hunnit längst i klassen (dock säger inte det så mycket). I vilket fall skrev jag ett par rader (ganska precis 2) medan hon gjorde den underbart goda hemmagjorda pizzan. Satt ute på balkongen och myste i solen, drack en drink, solade, fick pizza, drack ett glas rosé och bara hade det helt ljuvligt! Vi försökte bjuda in några kära vänner, men ingen vill tydligen vara med oss.

Är det på grund av hur vi ser ut?


Eller är det något annat?

Vi fortsatte iallafall sitta ute tills solen gick ner, då blev det svinkallt så vi bokade bastun, gjorde iordning dip&morötter samt jordgubbar, blandade en till drink och drog oss mot relaxen.

Bastun och två timmars deeptalk gjorde oss väldigt trötta, så hem och på med sovkläder så däckade vi ganska snabbt. Carro vaknade av att hon trodde Tobbe kommit hem, men det var bara jag som höll om henne. Jag tror jag hade närhetsbehov, eller så gillar jag henne bara väldigt mycket! Det va mys iallafall :)




Kommentarer
Postat av: Sara L

Åh, vilken underbar dag. så där mysigt vill jag också ha det

2010-04-14 @ 22:05:53
URL: http://srlndn.wordpress.com
Postat av: Carro

Eller hur sara! Man önskar varje dag va sådär :)

2010-04-15 @ 11:58:18
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Är du inte för vacker gosnuttan :D

2010-04-15 @ 17:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0