Kebnekaise eller annan utflykt!

Hej allihopa! Jag är rätt stressad i och med att jag måste packa väska, städa och äte lite innan jag drar mig mot Kaustinens casa för att sedan dra vidare mot tågstationen och Kiruna. Därifrån vet vi faktiskt inte så mycket mer. Meningen är att vi ska vandra i kebnekaise men nu verkar det som att det kanske inte går. Vet ej om det är på grund utav vulkanen eller om det är något annat. Tror inte det kan vara väderförutsättningarna för jag tycker det verkar strålande enligt rapporterna! Hur som haver så kommer jag inte kunna skriva nu på en vecka, och det finns inte heller några tidsinställda inlägg på blogg.se så förmodligen blir det inte så mycket bloggande för min del inte. Ska försöka få syrran att skriva något gästinlägg, det kan ju vara roligt det med. Får se vad hon hittar på för tok!

Kika in för att se om det finns något inlägg, gör det inte det så vet ni varför!
Kommer tillbaka nästa lördag, så på återseende mina vänner!
Hoppas ni har en härlig vecka :)



Kommentarer
Postat av: Tessan

Hoppas ni far det underbart! Sitter nu & vantar pa flyget i Bangkok till Phuket. Bara 2 veckor kvar nu, sen ar jag hemma igen. Saknar dig babe! <3

2010-04-24 @ 03:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0