Kebbe 2010 all inclusive

Nu äntligen känner jag att jag har landat från resan och festen igår. Dock är det väldigt långt ifrån att jag är nöjd och klar, hela min väska (tror ni den va liten?) ligger i hallen, och då menar jag alltså inte bara väskan utan även allt innehåll! I vilket fall så har jag haft en helt underbar vecka, trots att det har varit jobbigt. Tror inte jag behöver skriva så himla mycket mer om den. En massa skämt och skratt och mys med Carro som tyvärr hamnade i en annan grupp sen. Saknade henne under de sista 3 dagarna, då jag inte hade någon att skeda. Här kommer fler bilder från Kebbe. Dom får tala för sig själva...













Imorrn kommer bilder från klassfesten vi hade igår.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Underbart. Jag vill också!!

2010-04-25 @ 22:01:22
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Otroligt vackra vyer! Vilken upplevelse. Minne för livet. Kram!!

2010-04-25 @ 22:31:39
Postat av: Lill Hitler!

Tack för en toppen vecka baby! Hahaha!

2010-04-27 @ 23:23:56
URL: http://mondoblog.se/Carolina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0