Jubileum!

Det här är mitt 100e inlägg! Det betyder att jag sedan den 27 januari 2010 har skrivit 1,37 inlägg om dagen. Det är väl ändå ganska bra gjort? Jag har skrivit om mina fina vänner (vilket jag borde ha gjort oftare, men jag känner att jag vill lägga mycket tid på de inläggen så jag väljer därför tillfällen då jag verkligen har tid att blogga), jag har skrivit om fester, om skolan, och ja, fika? Jag kan inte komma på något intressant jag skrivit om förutom mina underbara ♥. Jag tror jag ska göra en rannsakning om vad bloggen egentligen handlar om. Bloggen om absolut ingenting fyller sitt syfte ganska bra. Dock skulle jag faktiskt vilja utveckla den lite och skriva om något speciellt.

Till exempel skulle jag vilja utvärdera saker och ting. Jag får ju inte hem några gratisprylar direkt, och inga företag frågar om jag vill testa deras produkter och recensera i min blogg direkt (HAHA) så jag kanske måste ta saken i egna händer? Vad tycker ni om det? Det kan vara allt från ett speciellt schampoo eller något nytt hårdbröd till nagellack eller en bok. Ja, jag är sugen på något av något slag. Alla förslag är välkomna. Alla förslag kanske inte godtas (tänk fattig student), men hit me with some suggestions!

Kommentarer
Postat av: Filippa Börje Widing

Grattis Bloggen om absolut ingenting !!!! En underbar blogg som blivit lite utav ett måste att läsa var dag! =) utvärderingar är kul so why not, kör hårt älskling! snart kommer jag till dej o då blire Schweppes Caribez (hur fan man nu stavar;) hahaha...

PUSSS!!!!

2010-04-10 @ 17:56:34
URL: http://filippaviding.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja grattis från mig med. Bra bloggat!



Jag tycker du ska recensera om man kan ha banan i filen.



Ha så kul ikväll sötnötar och hälsa Linda och Tommy om ni träffar dom på Goya ikväll!



Stor kram från storskiten

2010-04-10 @ 21:54:53
URL: http://smagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0