Haircut

Jag tror inte jag drar min "påskstory" för den liknar nog de flesta andras och är säkerligen inte särskilt rolig att läsa om. En händelse kan däremot vara ganska rolig att läsa om, och det va när jag ballade ur och tog fram saxen.

Jag vet inte om jag berättat om när jag gick till frissan här i Gävle tidigare..?Jo, hittade länken: HÄR skrev jag om det. I vilket fall, även då Elin Baglien hade fixat mitt hår så bra det bara gick så fick jag nog på dom små stråna som hängde nedför mina axlar..så jag klippte av skiten! Tog med mig saxen hem till syrran och klippte av det där jag ville, sen rättade syrran till det baktill och efter många om och men så gick vi nöjda ut från toaletten. Okej, jag kommer måsta rätta till det, men det funkar och är faktiskt snyggt! Här här ni bilder på eländet:

ps. seriösa posebilder får ni leta någon annanstans :)



Kommentarer
Postat av: Filippa

het hetare Caroline! :) snart äter vi påskmat, Mumma! Puss

2010-04-05 @ 17:53:38
URL: http://filippaviding.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Du blev jättefin! Puss på dej.

2010-04-05 @ 17:56:22
Postat av: Carro

Tack tack! Mitt icke-hår sedan innan märks knappt att det är borta :)



PUSS mamma! <3

2010-04-05 @ 21:48:45
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/
Postat av: Tess

Fiiiina du! <3

2010-04-05 @ 22:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0