Gustav Vasa

Uppdatering på inlägg: Vi gick på Lars i Sundsvall. Fick informationen av vår alldeles egan historielärare Nicklas Lovén att Gustav Vasa inte ägde något gevär på sin färd från Mora till Mora så han sköt inte räven han åt, han slog ihjäl den med staven.

För övrig har jag haft en alldels underbar dag. Jag och Carro satt i biblan och pluggade, åt tacolunch med Eric, hade lektion och gick sedan på Pitchers för att kolla Barca-Inter som var världens tråkigaste match tills slutminutrarna. Varför i hela helskotta dömde domaren hands? Enligt min uppfattning var det inte hands för den stackarn kunde inte ha gjort det mer ofrivilligt och Barca borde vara i CL-final. Men sånt är livet på en sjö gren.

Carro, Mange & Micke drog hemåt medan jag, Lovén och Wiik drog oss till nyöppnade Ó'Learys för att fortsätta partyt där. Jag tänkte att jag skulle vara tillräckligt bakis imorrn för att sova hela vägen till Växjö. Tog det dock tillräckligt lungt för att upptäcka att så inte kommer bli fallet. Annars kan jag bara säga att Andreas Fink kommer att förlora 500kr i Augusti och jag kommer bli 500kr rikare.

Godnatt mina kära! Imorrn åker jag, men datorn åker med, så under mina timmar på bussen kommer jag förmodligen vara den mest aktiva bloggaren (och pluggaren) i Sverige..Tack och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0