Det ordnar sig, det gör det alltid

Jag känner mig väldigt trygg i mitt beslut om att säga upp lägenheten. Jag har redan några förslag på hur detta ska lösa sig så jag känner mig inte det minsta orolig! Nu ska jag snart iväg med några från klassen och kika på CL.(Alex nu snackar jag ditt språk iallafall)

Jag ska även bli bjuden på ett glas vin av Carro. Det enda jag behövde göra var att äta cheesecake med lite tesump! haha peace of cake! Tack och bock sa jag medan jag tuggade i mig kakan..Carro höll på att avlida medan Eric medgav att han gjort samma sak för en öl. Fattiga studenter?

Carrosarna och Mikael ska kolla på Barca-Inter ikväll...

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ÄLSKAR den här bilden! Hahahahah!

2010-04-28 @ 18:54:42
URL: http://mondoblog.se/Carolina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0