Växjö baby!

Igår pratade jag med en av mina bästa vänner på telefonen - Eva. Jag skrev ett inlägg om henne förut, det hittar ni här! I höst blir det 4 år sedan hon flyttade till Växjö och jag har inte varit hos henne en enda gång, jag vet, jag skäms! Just nu behöver vi varandra mer än någonsin och jag känner att det är dags. Jag har bokat bussbiljetterna och kommer att sitta på en buss i totalt ett dygn fram och tillbaka, men vad gör det när jag får träffa min underbara bästa vän? Växjö torsdag till måndag - here I come!


Kommentarer
Postat av: Filippa

en vän som dig skulle alla ha... underbara starka du! <3 Massa kärlek till dig!

2010-04-27 @ 15:14:29
URL: http://filippaviding.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack Filippa! Förstår inte hur folk klarar sig utan dig heller faktiskt :) PUSS och massa kärlek

2010-04-27 @ 23:57:52
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0