svårt att finna ord.

Jag ska försöka i den mån jag kan att beskriva helgen då jag lovat ett inlägg idag:
Petter va ut med herrklubben i onsdags. På vägen hem kom han på den briljanta idén att ringa mig och ur det briljanta samtalet kom den ännu mer biljanta idén att jag skulle komma till Örebro och hälsa på! Dagen efter (eller egentligen samma dag) tog jag tåget ner till gnällbältet för att återse min kära kusin och hans underbara lilla son Vilgot.

Vi gjorde allt vi brukar göra när vi ses - vi skrattade tills vi inte kunde andas, vi spelade in en musikvideo, vi kollade på film, vi gick ut och dansade tills fötterna värkte, vi åt på Max, vi förälskade oss och vi grät (vid flera olika tillfällen). Icke att förglömma var ju även vår gourmetmiddag blodpudding, bacon, lingonsylt och rosévin. Vackert.

Helgen tog hårdare på mig än förväntat och nu ligger jag hemma i Sandarne med en förkylning som slagit mig hårt i ansiktet. Bästa stället för rehabilitering är dock hemma hos mamma & pappa. Min dator har jag hemma, lika som min telefonsladd så bilder får jag bjuda på vid ett senare tillfälle.


Idag är en väldigt speciell dag. Många utav mina vänner fyller år, så dessa vill jag gratulera med all den glädje jag har kvar. En stor del (om inte all) försvann med ett sms jag fick tidigare. Det är en stor sorg och saknad som lagt sig över ett antal människor en dag som denna. Jag vill ge all min kärlek till dig min vän och till din familj. Du har kämpat och krigat och är starkare än de flesta jag känner. Nu är det din tur att vara svag, nu är det vår tur att vara starka för dig. ♥


Kommentarer
Postat av: gunilla

<3 Älskar dej

2011-06-01 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0