Game on!

Nu känner jag inte bara back in the game, utan jag känner även GAME ON!

Nog för att jag skrivit en del om resan redan innan, men jag tror att ni vill ta del av lite till, om inte annat några bilder? Jag tänkte iallafall göra en lista över vad jag tyckte om varje ställe, kanske tips för andra som ska resa osv. Totalt var jag & min goda vän Elin ute i 13 eller 14 veckor och jag tänkte återberätta lite kring varje ställe vi var på, samt lägga upp bilder från det stället. Vad tycks om det?

Bogota, Colombia:
  
Började den långa färden med öl och juice - perfekt start på semstern! Kom till ett Bogota som förvånade oss rejält. Gator huller om buller, hus till kors och tvärs, 9 miljoner människor och två förvirrade blancas. Bananchipsen som Elin äter på bilden var nästan höjdpunken i Bogota, förutom den väldigt välkomnande värmen som tog emot oss! Stannade bara 1 dag (hann dock tappa bort oss och virrade runt i 2 timmar) innan vi for vidare mot...

...Taganga, Colombia:
 
Två brända men ändå glada vitingar. Tummen upp för svidande skinn tycker Fläcken & Skräcken.

 
Solnedgångsmys med öl för 5 kronor + cooltjej87 som matchar scarf och ansikte.

 
Dansade salsa på vårt hostel med polisen samt skaffade nya vänner - här Elin & Juan

Cartagena, Colombia:
 
Sötaste
Elin i sin nya hatt som hon senare slängde av sig när hon gick lös med sina nya salsaskills.

 
Vi var på takfest (en kille ramlade ner från taket, föll 2 våningar och landade i en säng! haha, inte en skråma!) och festade natten lång för att sedan gå raka vägen till segelbåten som skulle ta oss till Panama. Mer om det i nästa inlägg.

Blev ju ingen lista ändå, får börja nästa inlägg med det istället för nu måste jag packa väskan. Jag ska nämligenta tåget till Örebro om en timme och hälsa på min kära kusin Petter! Wooot! Spontanryck från bådas sida så jag bokade biljett nyss. Gissa vad då? Bästa kusinen i världen vet att jag har det knapert i dessa tider så han bjöd mig på resan. TACK goding!

Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: SaraL

fina bilder! tack för att du delar med dig :)

2011-05-26 @ 22:41:50
Postat av: Erica

Svar: Taack, vad gullig du ääär! :D

2011-06-01 @ 23:00:57
URL: http://ericaaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0