I can feel it

Det här kommer bli den lyckligaste dagen i mitt liv..I can feel it!


UPPDATERING: Cirka en timme efter detta inlägg föddes lilla underbara Juni Sellman. Aldrig nånsin har jag känt sån kärlek, en ny människa finns på jorden och är redo att börja sitt liv i den mest fantasktiska familj som finns.

Alex & Sofie, ni har gjort ett fantastiskt jobb, fortsätt bara på samma sätt så kommer lilla Juni bli den mest underbara människa som gått i ett par skor. Medan ni uppfostrar ska jag lära denna lilla buse allt jag kan. Inte blir det mycket, men en massa bus och några karatesparkar kommer man långt på. Puss finaste familjen!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas att allt går bra!!!! =) puss

2011-01-27 @ 12:37:38
Postat av: SaraL

lycka till sofie!

2011-01-27 @ 14:46:16
URL: http://www.srlndn.wordpress.com
Postat av: elisabeth

Carro, du kommer att bli en jättebra moster, det är jag helt övertygad om.

Kram

Elisabeth

2011-01-28 @ 13:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0