Fredagskväll

Om ni inte har något annat för er denna fredagskväll rekommenderar jag starkt att läsa Sofie och Alex förlossningsberättelser. Om ni inte vill göra det ikväll rekommenderar jag fortfarande att göra det, en annan dag kanske. Klicka på länkarna ba! Jag vet då en som blir rörd till tårar varje gång...

Dagen började väldigt tidigt, klockan 06:00 befann jag mig på Tempo för att hjälpa min käre far & Agneta med diverse saker i butiken. Efter det åkte jag hem och sov i 1,5 timme för att senare möta upp Elin på stan för en planeraresanfrukostdejt. Jag saknar verkligen att bo med Elin, jag saknar att ha henne där jämt! Tack o lov ska vi snart ut och resa tillsammans i 3 månader, då är ställningarna återställda. Thank God. Fokus på resan, fokus i livet, fokus på oss, fokus på mig själv.

Nu ska jag upp till Kautinens casa (spanska, wop wop) och kolla på en film. Sen ska jag hem och toksova! Hihi mamma va så himla söt idag då hon sa precis det ordet - toksova. Tänk hur det är va. Mammorna finns på facebook, dom använder ord som toksova, har trendigare kläder än mig (svårt?) och går på ZUMBA. Tänk om mamma för 10 år sedan hade funnits på lunarstorm, använt ord som "hon ba & han ba", kollat snett uppåt på alla kort som tagits och tränat fotboll. hur hade det sett ut?


Kommentarer
Postat av: gunilla

Haha, du är rolig du! Ha en bra kväll och få dej och riktigt god natts sömn! Själv ska vi chilla i soffan och ha det fett nice;D

2011-02-04 @ 20:34:33
Postat av: JessicaA

Jag valde att läsa din systers inlägg i fredags när jag var fruktansvärt dålig och hade huvudvärk! Grät som en stucken gris och fick ännu mer huvudvärk! :) puss

2011-02-06 @ 10:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0