Är det en vanlig dag?

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?
- Japp det är en helt vanlig dag, förutom att jag föddes för 23 år sedan. Jag och typ 1 miljon andra människor. Vissa tycker dock att dagen är speciell, och då dessa är underbara och gör min alldeles vanliga dag extra bra, så är en en alldeles vanlig underbar dag! Tack alla nära/kära/fina/bekanta för att ni gör min dag till något extra!

Världens bästa Elin & Marcus väckte mig imorse med skönsång, Sofie har lagt upp ett fint inlägg på bloggen och Carro har gjort den finaste (läs fulaste) filmen ever made!! Jag fick precis ett samtal ifrån Filippa och jag har pratat med Mamma på skype. Kan livet bli bättre?

Jag älskar er mina vänner, tack för att NI gör MIN dag perfekt!



Sofies inlägg


Kommentarer
Postat av: Sara_

grattis igen carro :)

2010-09-23 @ 21:05:18
URL: http://srlndn.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Jättefint! Blir så stolt över dej min underbara dotter!

2010-09-23 @ 21:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0