Talk to ya' later!

Ni som känner mig kan väl kort och gott säga att jag inte är den mest pratglada människan i världen? Jag menar..visst pratar jag och är social, men har jag någonsin varit en pratkvarn som man aldrig kan få stopp på? Jag och Linus va ute på promenad och såhär löd vår konversation:

Jag: Bla bla bla bla bla bla bla
Linus: Nu springer vi...fort!
Jag: Jaha?

Linus börjar springa, jättefort och jag som aldrig kan vara sämre försöker hänga på så gott jag kan. Tillslut börjar jag tröttna och hamna efter.

Jag: Hur länge ska vi springa såhär fort?
Linus: Bara ett tag.
Jag: Men varför springer vi så fort egentligen?
Linus: För att få upp pulsen lite, men mest för att du ska bli tyst nångång!

Jag har ett annat exempel oxå, men där var även Elin inblandad. Klockan var väl kanske 01:00 på natten och vi skulle upp och jobba. Jag och Elin hade dock inte setts på hela dagen. Såhär löd den konversationen:

Jag: Bla bla bla bla bla bla bla
Elin: Bla bla bla bla
Jag: Åh jag har hittat en ny favoritlåt idag!
Elin: Aaaaah jag med!!
Linus: Ah men vet ni, jag har oxå hittat en ny favoritlåt idag!
Elin & Jag: Jaha, vad heter din? (Pratar ofta i samma meningar)
Linus: Tunnan & Moroten - Håll käften brudjävlar...



 


Kommentarer
Postat av: Filippa

hahahahahahaha, den där linus har humor! ;)

2010-10-18 @ 16:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0