Se på den ni

Så in i nordens himla snygg den här människan! Som jag saknar henne!

Moa nu har det gått på tok för lång tid sedan vi sågs. Jag kan faktiskt inte ens komma ihåg när vi umgicks senast? Kommer aldrig glömma våra samtal, våra promenader, när vi klippte håren, färgade, fikade, grät, skrattade, skämtade, smög med olika hemligheter, ringde olika killar (ja du då iallafall) och allt annat som innebär Carro&Moa. Du kommer alltid vara min lillasyster och vän.

Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut älskade Moa..



Kommentarer
Postat av: Moa

Alltså du är så sjukt underbar!Jag saknar allt det där och önskar att vi kunde ses oftare! Jag önskar att du var här nu.. Jag vill att det ska vara som förut! Jag saknar det, och dig! <3 puss

2010-10-14 @ 12:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0