Hur svensk är man?

Ja, ikväll spelar Sverige mot Holland och det är en match iallafall jag måste se! Jag & sambon Elin tar och bär av mot O'Learys eller Harrys eller nåt hak där det finns massa härliga svenskar för en förhoppningsvis underhållande match! Vi hörs senare.

Ps. Inatt somnade Elin & Linus som vanligt när vi kollade på True blood. I vanliga fall brukar jag låta dom sova, men igår kunde jag inte låta bli! Herreguuuud vad jag höll på att dö där mitt i avsnittet! Jag va tvungen att väcka mina vänner för att få berätta vad som just hänt. Efter det höll sig iallafall Linus vaken. Elin somnade om lika fort igen. Haha hon är för söt! Jag gillar verkligen mina fina vänner. Saknar er där hemma ♥


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vad gulliga ni är!

2010-10-12 @ 22:13:40
Postat av: Carro

Jag saknar dig mitt gullhjärta.. Det är tomt utan dig!

2010-10-12 @ 22:18:08
URL: http://mondoblog.se/Carolina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0