Flytt och annat fanskap

Mellanslaget på mitt tangentbort har fuckat upp sig totalt så jag orkar inte skriva så mycket, speciellt med tanke på min tumme. Den gör ont då! Helstskullejagviljaskrivasåhärmeddetkanjubliganskagrygtattläsa!

Just nu ligger jag i sängen i min nya lägenhet. Jag är dödstrött då jag & Carro har hållt på att flytta hela dan! Två tjejer kan åstadkomma mycket på bara några timmar. Bland annat äta snabbmat 2 gånger på en dag, få hjälp att backa släpet av nya grannen, få hjälp att bära ut sängen av 2 random killar, få hjälp att bära in sängen av två andra killar, krossa en helskotta massa glas tyvärr och organiera upp i den nya lägenheten! För att inte glömma så körde jag ju Max Drive med släp oxå! haha. Roligast var ändå att vi skämtade om att ragga upp två killar på gatan för att ingen av grabbarna i klassen kunde (Eric hade du vart hemma vet jag att du ställt upp direkt! ♥). Carro hur som haver nappar på idén och raggar mycket precis upp två killar som efter Hitlers pipa snällt bär ut sängen. Hon är ju bara för bra ibland alltså :)

Bilderna får tala för sig själva:





Kommentarer
Postat av: ELIN

HAHA! Ja, jag säger då det.. Ni kan ni! Vart har du flyttat då? :)

2010-05-13 @ 16:43:54
URL: http://bonnyblow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0