Separationsångest?

Ja, kanske var det separationsångest som slog till när jag åkte tillbaka från Söderhamn till Gävle. Alla mina underbara vänner som jag har fått träffa och haft så kul med. Självklart även familjen, men dom träffar jag oftare än mina vänner. Jag hade lite tur ändå, för redan på måndagen så kom Klas till mig efter jobbet, han satte sig på tåget med en väska och två biobiljetter (plus alla saker jag hade glömt hemma, bland annat min dator). Väl här så gick vi hem för att lämna sakerna, sedan tog vi oss ut mot boulongern för att sola, det var fruktansvärt varmt, men underbart! Vi blev alldeles för varmt utan att kunna bada, så vi drog oss istället mot stan, där hittade vi skor samt jacka som vi ville ha likadana. Hahaha, såg ut som ett gammalt par i matchande träningsoveraller! Slutade med att Klas köpte skorna, och ingen av oss jackan. Jag spar ju pengar, ska berätta till vad senare!

Hur som helst, vi gick och käkade, var på bio, gick hem, babblade i någon timme, somnade, vaknade (alldeles för sent) och drog sedan ut till Brämmen (badställe) med Carro K. Vid 4 åkte vi hemåt så min kära vän Klas skulle kunna ta tåget hem för att fortsätta sin semester på bland annat en ö i söderhamns skärgård tillsammans med några nära och kära! Mysigt, hoppas du hade det bra!

Jag är väldigt glad att jag har Klas, vi kommer grymt bra överrens och är så otroligt lika på så många vis, samtidigt som vi är väldigt olika. Ja, vi är väldigt bra vänner iallafall, väldigt bra vänner som alltid har så sjukt kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0