Lägg dig eller sätt dig så bekvämt du kan...

Idag har vi haft massageexamination och avslappningsövningar i skolan. Vi fick först massera varandra i 15 minuter var. Vi fick svara på frågor som varför man gör detta och hur man har tänkt att tillämpa det i skolan. Carro - the other one - masserade mig och hon är väldigt duktig så jag har haft en otroligt mysig stund i skolan idag! Nu kan jag massera. Mamma, Pappa, massage någon? Massaaaase, massaaaaaaaaaase? Jag ska gå på stenö i sommar och börja massera folk utan att dom ens bett om det. Ganska billig är jag, men tackar du nej ska jag tracka dig resten av dagen, eller alla dagar resten av sommaren blir nog bra.

Snart ska jag och Magnus iväg på gymmet en sväng sen blir det tacomys (HAHA) hos Sofie & Alex.
Sofie har förresten fått sitt första konsultuppdrag idag. Är sjukt stolt över henne! Stort grattis min älsade vackra syster!




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jaa! Gärna en massaaase. När kommer du?

2010-02-24 @ 17:35:57
Postat av: Sofie Sjögren

Du är för underbar! Världens största godispåse (den sista!) och nu massage efter maten. TACK ÄLSKADE SYSTER :*

2010-02-24 @ 20:46:00
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: Karies

Du är för underbar! Världens största godispåse (den sista!) och nu massage efter maten. TACK ÄLSKADE SYSTER :*

2010-02-24 @ 20:46:55
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vill ha massage ;)

2010-02-24 @ 23:15:52
URL: http://metrobloggen.se/skavis
Postat av: Carro

Mammi: Jag kommer hem på lördag :)



Karies: Tack för maten och att du får mig på bra humör!



Linda: 0702969418 Jag kommer hem i helgen;)

2010-02-25 @ 20:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0