Don't you know

Festen igår var superkul! En utav min käre vän Magnus bästa kompisar har kommit hem från Afghanistan där han tjänstgjort i 3 månader. Det skulle firas att han var hemma på svensk mark och firas, det gjorde det. Han bor i en urtjusig takvåning mitt på stan i Gävle och där samlades ett gäng för dricka och umgås. Alla utom jag gick först ut för att äta på Harrys, jag var då hos Schwester und Axel och drog i mig en flottig pizza istället. Alltid lika roligt med Sofie, tror vi satt i 10 minuter och försökte få fram så ljusa ljud som möjligt och sen den värsta basen man kan få. (Ja, jääääklar va kul dom måste haft tänker ni antagligen nu, helt seriöst. Humor.) Vi kom iallafall fram till att man alltid har samma ton, oktav eller hur ska man säga det (?) på sin bas, bara lite olika lägen för att verkligen försöööka få den lite mörkare.

Vid 22 tiden tog jag mig till festen och möttes där av otroligt härliga människor som varmhjärtat tog emot mig. Kände mig direkt som en i gänget. Fick mig en grogg av Robin som jag i samma veva visade hur man dricker om man kommer från Söderhamn. Det ledde till att jag fick en till. Pojken va hänförd. Sofie har under 2009 visat för stockholmsgrabbarna var skåpet ska stå. Hänförda var ordet. Sofie stannade inne i katlagrottan till 19.00 dagen efter. 

Festen blev en succe, allt hände, vi struntade totalt i krogen och slog klackarna (tompa huvudet 1475 gånger) i taket och dansade till megahits. Själv skakade jag ärschlet så jag hade ner ett vinglas som jag imorse hittade rester av i min fot. Tyckte det gjorde ont i foten när jag gick imorse...


En utav alla megahits från gårdagen



Ikväll ska jag träffa Eva som jag skrev om i förra veckans vän. Ska bli kul att se vad kvällen har att utvisa. Med henne vet man aldrig. Det får ni läsa om imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Schwester

ÖÖÖÖ. ÖÖÖÖÖ. ööööööhhhh. AAaa.....AA? B?...C?...D? KÅ? KÅE? kkhååeee....

2010-02-13 @ 20:31:53
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahaha!

2010-02-14 @ 12:41:12
Postat av: Sofie

Harkel...Kk-....harkel.........K-K-K-Kåååååeee

2010-02-17 @ 22:23:44
URL: http://smagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0