Mitt liv just nu

Jag äter (bokstavligt talat), andas, och lever Tre kronor Bar & Kök just nu. Allt det positiva vi får varje dag är helt plötsligt inte lika mycket värdt när man får en negativ kommentar. Jag tror faktiskt inte den här människan har varit hos oss och ätit, för då skulle denna människan inte uttrycka sig såhär. Men den här kommentaren hittade jag på en internetsida iallafall: "Svensk mat laget av partysvensker. Hvor bra kan d e t. bli?"

Varför fungerar människan så att det krävs 100 positiva kommentarer för att väga upp 1 negativ?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar: Det kan bli hur bra som helst! Norrmän kan ju inte ens göra sallad, hehe.. ;) Keep up the good work, men jobba inte ihjäl dig sis! Snart får du komma hem och vila upp dig över jul. KRAAM <3

2010-12-07 @ 21:58:44
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: Makrillen

Tror det senaste omdömmet väger upp LITE iaf? ;)

2010-12-08 @ 15:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0