Mina sambos

Mina sambos måste vara dom sötaste i världen! Linus har aldrig under sina 23 år ägt en chokladkalender, så jag och Elin gjorde slag i saken och köpte en åt honom. Vi skrev även ett rim, ska kolla om jag hittar det....hmm..leta leta...näe jag hittar det inte. Måste fråga Linus när han kommer hem. Har han slängt det får han fan storstryk!
Dom kom på igår att de har glömt att öppna de 7 första luckorna så såhär fann jag dem när jag kom in i vardagsrummet. De hade så fullt upp att de inte ens märkte att jag tog fram mobilen...
 

"Vilket lucka är du på?"
"Mäh, vi har inte fått en enda som är lika"
"Kolla, jag fick en katt!"
"Nej men ska man äta den här...vilken ful"
"Ja, den va ful.."
"Men jag bara måste öppna lucka 24 nu"
"Nej, Liiinus, du får inte, det är fusk"
"Okej.."

Kan man bli annat än lycklig av att komma hem till det här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0