Köttfesten

Köttfesten har kommit tillsitt slut. För i år såklart! Nästa år slår vi till med en minst lika lysande fest och jag längtar redan dit. Årets parthay var mycket mysig med folk som kom från allt mellan Göteborg till Umeå (tror de är Umeå Krantz pluggar i, rätta mig om jag har fel). DEN NI! Bilder kommer så fort syrran eller någon annan lagt upp, jag hade som vanligt inte med mig kameran. Men tack alla inblandade för en lyckad kväll, jag trivdes!

Nu ska jag snart hem till Paulina och göra ett nytt försök till lite fest med henne Emma och Johanna. Puss&Kram

Kommer imorgon att lägga upp ett inlägg som för mig betyder väldigt mycket, håll tillgodo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0