Till Salu

Idag har jag varit i skolan mellan halv 9 och 12. Det var en lektion som jag missat och därförmåste ta igen för att få betyg i A (!) kursen..Jag läser nu C-kursen för er som inte visste det och har allså inte fått något betyg i A-kursen än. Men nu är det fixat, fick hjälpa dem att lära sig danser, hålla i cirkelträning och delta i lite annat. Funkade skitbra, man ska ju bli lärare så den lättaste restuppgiften som finns är ju att undervisa!

Nu måste jag lyfta arslet från soffan för snart kommer det en mäklare hit tillsammans med min granne. Killen jag hyr lägenheten av nu ska sälja och förmodligen blir det grannen som köper för att utöka sin lägenhet. Förmodligen kommer jag kunna bo kvar så allt ska lösa sig ändå...

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Bra gjort Carro! Tycker att det kunde ordnats smidigare för dej men bättre sent än aldrig. P&K Mamma

2010-04-06 @ 15:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0