Ljuvliga dagar

Måndagen började med att jag vaknade och skyndade ner mot tåget som tog mig hem till Söderhamn. Jag tog mig en promenad från tågstationen till pappas butik och såg de första vilda blommorna efter vägen. Då vet man att det är vår och jag kan nog med all säkerht säga att det inte kommer snöa igen!

Var mysigt att träffa pappa, Agneta, Anna-Karin & Henke på butiken, sen kikade Guled in en sväng och det va skönt att få träffa honom oxå. Pappa skjutsade ut mig till Söderala, där bytte jag bil och satte mig nu med Emma och körde mot Kilafors. Där va vi på hemligt uppdrag (många såna nuförtiden jag). Fint väder va det iallafall så jag tog en promenad och knäppte några bilder..




Dagarna går så fort så jag minns inte vilken dag det var, men jag och underbara Filippa satt ute i solen för någon dag sedan och tog en kaffe/te och kladdkaka. Hon är GRYM på kladdkaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0