Quiz

Igårkväll var jag ju på fotboll med Alex och grabbarna på Högskolan. Det var faktiskt mycket roligare än vad jag hade väntat! Trots balansen på fel fot hela tiden så gav jag dem ändå en match att ta sig förbi mig. Alex försökte dribbla mig och slå tunnel men snubblade istället på dina egna skosnören och föll så illa att han började blöda näsblod och slog ut båda framtänderna! Skämtosido, men väldigt roligt var det, så jaa Alex, det blir nog igen :) Om jag kan gå nästa torsdag, mina ben känns som trästockar!

Efter fotbollen snabbade jag mig in i duschen och tog mig ner på Heartbreak. Gamla klassen var där, bestående av Eric, Nicklas, Lisa, Pawel, Raz och Kalle..vars sistnämnda fyller år idag! Grattis Kalle! Quizen gick inget vidare, gick inte bra alls faktiskt, men skoj var det och när jag kom märkte jag direkt att det var vatten som gällde för de andra i sällskapet närmaste timmen. Som den barmhärtige samarit man är så hämtade jag vatten till bordet och jag lyckades iallafall rädda två stackars själar! De andra två, dom suddiga varelserna, kan nog ingen människa på denna jord rädda. Tur att dom har varandra. Och Pawel, jag kommer sakna dig tokfan!




Det är inte kameran som knäpper suddiga bilder, dom va faktiskt såhär suddiga hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0