Rekreationshelg

Just nu sitter jag i mjukiskläderna i Sandarne och bara har det bra. Mamma bakar bröd så fort hon hör att vi ska komma hem. Hon är så söt så!


Har varit ut en sväng på morgonen för att få lite sol och friskluft. Senare idag ska jag in till stan för att tvätta pappas bil som han ska sälja.

Sofie sitter på andra sidan bordet och sorterar kort, finns en hel del roliga bilder! Som de här till exempel:



Bild 1. Kalas hemma i trångsta (Niklas, Agnes & Sofie)
Bild 2. Kalas återigen (Mamma, Sofie, Lena, Sten, Mattias, Pappa, Elisabeth & Niklas)
Bild 3. Underbara kusinerna (Niklas & Mattias)
Bild 4. Sötaste ungen EVER (Niklas)
Bild 5. Tro det eller ej, men det är inte niklas, det är morbror Sten (Niklas pappa)
Bild 6. Återigen Sten. Skulle lika gärna kunna vara både Mattias & Niklas som små. Sjukt söt!

Känner inte att jag formulerar mig särskilt bra idag i text så därför blir det många bilder. Sandarne idag:

Blir nog ett till inlägg sen. Håll tillodo. Haha

Kommentarer
Postat av: Sten

Fina bilder och vackra barn !

2010-02-08 @ 10:01:47
Postat av: Carro

Visst är det :)

2010-02-08 @ 11:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0