Stackars mig

Usch vad det är synd om mig nu. Jag har nog gått och blivit en karl på riktigt, jag kan bygga och fixa allt som killar kan, plus att jag tycker otroligt synd om mig själv just nu trots att det bara är en liten förkylning. Den som känner sig manad att komma hit med en pizza, cola, och en massa annat gott är mer än välkommen. Dock får ni ställa allt utanför dörren, för skulle du få se mig nu skulle du inte kunna sova på 3 år! Såhär söt är jag då inte kan jag tala om:



Någon annan som dock är väldigt söt var jag och tog en fika med igår. Denna sötnosen var fröken börjesson, och såhär söt är hon:


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Önskar jag kunde mejla över en pizza. Kanske du ska ringa på hemkörning?

2010-06-16 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0