K som i kräksjukan?

Nej, jag jag inte fått magsjuka - peppar peppar - tack och lov. Varför säger man tack och lov? Vadå lov? Tack och sommarlov? Jag avslutade mitt sommarlov idag då jag gick första introdagen på mitt ny jobb. Det är ett gruppboende, och jag kan redan nu säger att jag kommer trivas som fisken i vattnet! Oj vad bra det kommer bli där!

Iallafall så promenerade jag hem. Det tog 1 timme att gå. Dock i apdåliga skor och pratandes i telefon hela vägen, går kanske på 45 min i ett par bra skor och koncentration. (Gå hem, gå hem, gå hem! - haha så gick Sofie hela vägen hem från skolan när hon va liten! hihi söthöna!) På vägen hem gick jag på en K-brunn. Brukade ni oxå säga 1,2,3 och personens namn som ni va kär i? Eller hur sa ni? Kanske inget alls, eller så springer ni fortfarande på varenda K-brunn i stan och hoppas på kärlek! Jag klev iallafall på den idag och utan att tänka mig för sa jag: "Ett, två, tre, migsjälv!" HAHA. Ja men det är nog bra det där..jag behöver ge mig själv kärlek, det behöver alla människor. "Älska dig själv för att kunna älska andra" va det någon vis person som sa.


Nu är min mat klar...nu ska jag äta pölsa! Mmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0