Fired up!

Blev ingen BabyE så jag går tillbaka till att vara barnslig igen och drar på fest. Dock vuxenpoäng på att jag gjorde en väldigt fin middag av min kykling även då jag åt ensam (eller är det bara tragikpoäng?). Åt det med ciabattan jag fick av dig mamma, så himla god, TACK!

Igårkväll var jag hos Carro, känns som att det var otroligt längesen vi sågs tyckte vi, sen kom vi fram till att det var i tisdags. Ja, men dock är det en evighet när man tidigare setts varje dag i skolan. Vi hade en ta-ikapp-allt-vi-missat-sedan-i-tisdags-kväll, och det var en del gott folk! Båda har fått jobb (grattis till oss) bland annat, sedan en del smaskigt som vi inte delar med oss av. Haha nyfikna? Förresten hann vi med två filmer: Snygg, sexig & singel samt Fired up! En romantisk komedi och en "collage, cheerleading" film. Det är så skönt att titta på något ibland där man inte behöver anstränga sig alls, och "Fired up!" var faktiskt sjukt rolig, eller så var vi bara sjukt trötta! Jag efter en eftermiddag på Ikea med familjen. Tack mamma, pappa & Sofie för att ni är världens bästa familj! Tack Sofie för att du fört in gaylord i familjen oxå, även då han inte var med igår. ♥

Kom iallafall att tänka på min kära vän Therese Fredriksson, som jag såg varje dag för inte så längesen, men nu knappt ser alls. Det är så tråkigt när det blir så, och visst, man kan göra något så enkelt som att sätta sig på ett tåg och åka i 1 tim 20 min, men det kostar pengar och man jobbar olika. Vi vill ju ha tid för varandra, mer än några timmar på stan you see. Ville bara slänga in en hälsning iallafall: Saknar dig älskade vän!!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Va bra att ciabattan föll dej på läppen.

Em på Ikea tillsammans var bara kul; önskade jag hade en kappsäck full med pengar. Skulle blivit massor av fint till dej och Sofie då också. Älskar dej Kram!

2010-06-12 @ 22:28:37
Postat av: Tessan

Åh hjärtat!

Såg inlägget nu, är inte så bra på att uppdatara mig längre på din blogg. Ändring på det, jag vet! :)

Saknar dig också min finaste! Snart MÅSTE vi ses, som sagt.. efter vecka 29 är jag ledig resten av sommaren ;) Då SKA vi träffas, sådetså!

Love you honey <3

2010-06-17 @ 12:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0