Dagens

Ja, absolut inte dagens outfit iallafall, den kommer aldrig in i denna blogg ska gudarna veta! (Sara, du vet att du ska sparka mig hårt den dagen jag lägger upp outfiten, right?!) Däremot dagens göra:

  • Eventuellt babysitting åt McElliot, den godaste ungen jag nånsin smakat!
  • Tvätta
  • Diska
  • Duscha (verkligen dags nu)
  • Gratta Sofia! Grattis Sofia!
  • Hälsa på min Fru Börje en sväng
  • Hämta min skjorta jag glömde hos syrran (säg att du har den så den inte följde med till Sandarne?)
  • Laga nåt fint av kycklingen jag har i kylen
  • Ringa Linda B och höra om gårdagen och planera in en fika (hoppas du vill/har tid)

Herregud, känner mig vuxen för första gången sen jag flyttade till Gävle! Wohoo, bra eller anus?


Sa ju att det va dags att duscha..och växa upp.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har inte sett någon skjorta. Soorrryyy :/

2010-06-12 @ 12:01:52
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Niklas har fått den nu och tar den till Gävle imorgon. Du kan nog höra med honom på kvällen om det går bra att hämta den. Kram till min nu vuxna dotter:)/ mamma

2010-06-12 @ 16:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0