Från förr till nu

Jag tänkte försöka hitta bilder från så längesen jag kan och fram tills nu. Bara av de bilder jag har på datorn, så vi får se vad detta blir. (Jag jobbar och har tråkigt, hjärnan är trött, så kommer inte på nåt bättre inlägg)
Ja här har ni det iallafall:


1987 föddes jag, och sofie sjöng fina visor för mig


1988 tyckte jag allt va svinkul


1989 lekte jag jämt med bästa kompisen Micke


1990 hade jag Gustav Vasa-frilla


1992 kramades jag motvilligt med syrran


1994 va jag ute i skogen och plockade bär (?)

Sen kommer det ett hopp på sisådär 11 år. Får fylla ut sen när jag har tillgång till fler bilder.



Sommaren 2005 va jag i Schweiz med Elin samt fyllde 18 år


2006 festade jag med mina bästa vänner i Söderhamn och med syrran i Eskilstuna


2007 började jag umgås med Anna "på riktigt", sen fyllde Mamma 50 år så vi drog till thailand.


2008 hängde jag mest med Emma & Sara, jag färgade även mitt hår (massa bruna slingor - högra bilden)


2009 var händelsernas år. Jag & Björn va till thailand. Jag flyttade till Gävle.


2010 träffade jag Carro, och umgås med Filippa nästan varje dag. Jag tänker på mig själv och gillar 2010



Kommentarer
Postat av: Tessan

Du träffa lilla mig också, inte illa pinkat ;) <3

2010-07-21 @ 11:25:13
Postat av: Carro

Verkligen inte! Det kommer bli det bästa med hela 2010!! Och att du kommer komma hit oftare, det gillas SKARPT!! <3

2010-07-21 @ 18:40:07
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0