Tack?

Va på stan idag med en utav de boende från jobbet. En kille på stan lämnade ut säkerhetsbrickor för nycklar och behövde uppgifterna så de vet vad de ska registrera in. Gissa vad han frågade mig?

- Är ni ifrån samma hushåll?


Den boende började asgarva och berättade att han bodde i Hille och att jag va hans personal! Tror killen skämdes lite, men jag då, seriöst, lika bra att jag flyttar in här eftersom alla hintar om det hela tiden. Efter lite skratt gick vi på "madonals" och åt "dlass" och pratade om livet. Nu har jag nattat allihopa och hoppas på en lugn natt. Ibland älskar jag mitt jobb!

Kommentarer
Postat av: Filippa

HAHAHAHAHAHAhahahahahhahahahahaHAHAHAHAHAHAHhahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



I WILL NEVER STOP LAUGHING!!!!!!!! =)



Fy fan va roligt.... puss chipsmunken min ;)

2010-07-27 @ 23:25:15
URL: http://filippaviding.blogg.se/
Postat av: Filippa

Åååhh Älskling va du är go! Tack för dem fina orden, dem hjälpte faktiskt! Och tack för att ni kör ner vår säng... kom ihåg att ta bilen med dig hem sen bara ;) hahahah! Puss ses senare.

2010-07-28 @ 08:19:14
Postat av: saraL

haha klockrent :)

2010-07-28 @ 15:11:13
URL: http://srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0