Over the hills

Jag har precis haft grinkalas här hemma. Kollat sista avsnittet av the Hills ocg grät som om jag vore på begravning nästan. Jag har en paus från jobbet, det kallas delad tur. Jag började 8 och jobbade till 13, därefter kommer jag tillbaka 16-22. Lite drygt att åka emellan, blir ju pengar för bussen, men men, jag verkar ju ha guldbyxor så det gör inget :)

Igår hittade jag 400 kr i en väska som jag inte använt på länge och idag hittade jag 50 kr i ett par shorts från förra sommaren! Jihoo, sånt gillas! Extra mycket i dessa student-/jobbshiftesperioderna. Ha en bra dag, nu ska jag ta en tupplur.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Härligt! Kan du tipsa var jag köper såna byxor?

2010-07-18 @ 19:08:23
Postat av: Carro

Nej, helt plötsligt dyker dom upp i garderoben bara. Mystiskt :)

2010-07-18 @ 23:18:53
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0