Baywatch?

Ja, inte trodde jag igår när jag åkte till O'Learys för att kolla på matchen (som för övrigt var hel sjuk! Herregud, vad tyckte ni? Jag tyckte Ghana skulle ha vunnit, alla dar i veckan) att jag skulle hamna på ett beachparty! Haha, vi gick till Mousquet i stan, som är den enda öppna krogen på fredagar tydligen, där dom kvällen till ära hade hyrt in 2 brudar och en snubbe med tema baywatch! Haha, det gick kalla kårar genom kroppen när jag såg de stackars flickorna (eller är det mer synd om mig som va där?). Dom stog och dansade som om dom hade två stubbar upptryckta ja ni vet var, och putade fint med läpparna. Killen gick omkring i olja & solbrillor och delade ut neonband. HAHA! I've made my point va. Dock ska dom ha cred för att dom hade så fina kroppar (inga celluliter där inte, och grabben gick ju på gym - det såg man ju). Jag var tvungen att ta reda på vad dom tjänade: 600kr + fria drinkar. Hörrni, här kommer min första fråga i bloggen, var så snäll och svara nu :)

Hade du gjort det?


Kommentarer
Postat av: Sofie

"ALDRIG!" -"jooouuuuooououo" "ALDRIG!!" -"jooouuuuooououo" ;-) Haha, bara du som fattar syster. För att svara seriööööst på frågan då: "Jaahaaaa det skulle ja'!" HAHA, bara du som fattar igen. Nudå. Svar: Om jag hade en pistol mot huvet, kaanske.

2010-07-03 @ 19:08:53
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanske, om alla hade lovat att inte skratta om mina kurvor!



däremot hade jag lätt gjort det om jag hade haft hår på bröstet!

2010-07-03 @ 21:49:56
Postat av: Johan

glömde namn bra, jag hade inte gjort det, förutom om jag hade haft skitmycket hår på bröstet!



däremot hade jag jäst om självaste hoff vart där

2010-07-03 @ 21:52:07
Postat av: Tessan

Aldriiiig i livet! Så kul ska ingen någonsin få ha åt mig :P

2010-07-03 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0