www.vilkenkväll.se

Ja, vilken kväll! Emma & Filippa kom hem till mig för att skicksnacka lite och dricka lite vin. Vi drack ekologiskt vin för 49 kr! Japp, du hörde rätt. Vi hade det supermysigt som alltid när vi är tillsammans men sen när vi drog oss mot krogen så lämnade vi av Emma tyvärr. Shit vilken givande info jag ger er nu känner jag. Fillepille du va ju med själv och syrran jaa..givande va? ;)

Vi fortsatte mot heartbreak och meningen var ju att vi skulle komma dit före 10 så vi slapp betala inträde, men icke! 5 över 10 och vi var körda. Då kände vi att det va lite väl tidigt för att gå in och som tur var så träffade vi på en gammal vän till Filippa som vi körde med resten av kvällen. Vi var på Texas för ett glas vin, på Harrys (första gången där, inget jag behöver uppleva igen) för en cider och sist vidare till heartbreak för ytterligare en cider. Hur vi träffade på dessa grabbar för hur kul är det inte att lära känna nya människor?! Party Party och sedan halka hemåt (det va snoorhalt) och diskutera livet med alla dess brister och tillgångar. Vi var höga på livet, men ändå depp. Eller?
Här kommer bildbeviset på att jag har vänner. Iallafall 2. Sen har jag ju syrran då, men hon har inte så mycket val.

vi tyckte att de hängde lite för mycket ;)
avslutningen på kvällen. Filosoferar

Kommentarer
Postat av: Sjögga d.ä

Givande? Givetvis, jag är lättroad vet du =) Ha en underbar helg stumpa!

2010-01-29 @ 22:35:21
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: sjögga d.y

vilken tur då :) Det ska jag absolut ha, du med systra mi! gud va sugen jag blev på morotskaka....

2010-01-30 @ 12:57:10
Postat av: Tess

Fina bilder, på fina flickor! <3

2010-02-01 @ 19:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0