Jaha, då satt man här ändå...

Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle skaffa en blogg. Varför gör jag det då?
- Jaa man kan ju knappast säga att det faktiskt va jag som skapade bloggen. Det gjorde så snällt min kära vän Filippa Widing. Men ändå. Jag kan inte klaga. Jag tror nämligen att jag behöver en blogg, för att skriva i och att engagera mig i. Jag tror att mitt liv kan bli aningen bättre uppstyrt om jag måste dokumentera det! haha (jag tror nog ni fattar vad jag menar)

Så, här sitter man ändå. Men en blogg som är till för mig, men som andra kan läsa. Vem fa-an vill läsa om mig?
Det återstår att se. Än så länge är det ju inte ens någon som vet om att jag har en blogg. Bara syrran, men hon vet ändå allt om mig.

Jag & lippan har iallafall kollat på Johan Falk (undrar varför) och druckit Smoothies.


Kommentarer
Postat av: Ja vem tror du?

Underbart, härligt, hurra! Äntligen en bitterhumoristisk blogg skriven av en bloggare med skön självdistans, bland allt annat tråkigt trams. Nu kan du förvänta dig hård press på täta uppdateringar, flicka lilla. Jag ska flåsa dig i nacken varenda dag och skrika "bloggtorka äälleee??!!!!" när jag för tionde gången samma dag trycker på uppdatera sidan utan att du skrivit något nytt. Hehe, välkommen in i bloggosfären...

2010-01-27 @ 23:53:45
URL: http://smagazine.blogg.se/
Postat av: vem faan är du?

hahahahahah, då kommer jag bara svara: lägg upp en inlägg själv din lilla lort! (det va det värsta jag kunde komma på)

2010-01-27 @ 23:59:20
Postat av: Filippa

Hihi! Bästa bloggen 2010 =) skapad av yours truly ;) haha! Kanske mest för min egen skull för jag kommer att ha mycket roligare i mitt liv av att följa dina tankar :)

När publiserar vi denna sida på facebook? ;) du vet att jag bär rättigheterna va? och du är bara skribenten ;) hahahahaha!!

Ses ikväll snyggve!

PUSS

2010-01-28 @ 14:48:41
URL: http://filippaviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0