Sand Arne

Visste ni att jag inte kunde bry mig mindre om rubriker. Visst, man försöker kanske komma på något som sammanfattar texten jag ska skriva, men annars bryr jag mig inte ett skvatt av vad som står där. Pappa sa en bra sak till mig idag - vilket leder mig in på att jag är hemma i Sandarne - i vilket fall sa han att jag inte borde skriva om vad som helst. Allt man skriver finns ju faktiskt på internet och om någon googlar något olämpligt, eller någon person som jag kanske gjort mig lustig över kommer det finnas på min blogg och jag blir förknippad till den personen eller den händelsen på ett sätt som kanske inte är meningen. Hur som haver...

Istället för att lägga in en bild nudå, på den här snubben som jag kommer ta upp, så får ni skaffa er en egen uppfattning om vem denne man är. Fick iallafall en kommentar om att jag på den där leverpastejbilden (förra inlägget) var lik en viss herre med guldlockar och colgateleende som har varit gift med en känd sångerska som vann melodifestivalen med en låt som handlar om någon man inte känner. HAHA, ska jag skratta eller gråta?
Finner likheter mellan mig och Mr ***** *******?

Kommentarer
Postat av: SaraL

menar du Runar? :)

2010-02-27 @ 00:15:01
URL: http://srlndn.wordpress.com
Postat av: Carro

hehe, tror du? ;)

2010-02-28 @ 13:04:43
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0